nové obzory se otevírají...
Přihlášení
Ve hře se družiny vydávají do neprozkoumané divočiny, aby zde plnily různé úkoly a hledaly vzácné artefakty. Během hry budou vaše postavy získávat nové dovednosti a výrobní postupy k boji, léčení nebo pro alchymii. Družinu si sestavují hráči již před samotnou hrou a záleží jen na jejich domluvě, jaké dovednosti si pro své postavy vyberou. Družina musí obsahovat ten správný mix postav s potřebnými dovednostmi, aby byla schopná přežít nebezpečí divočiny stejně jako obchodovat v pevnosti. Cílem družiny je splnit své hlavní úkoly a jednotlivé postavy ve skupině mají i vlastní cíle.

Vyberte postavu a její dovednosti
Jakmile máte družinu přihlášenou je na čase, aby jste se s přáteli dohodli, kdo bude mít co na starosti. Družina potřebuje bojovníka stejně jako ranhojiče, alchymistu, obchodníka nebo lovce.
Tvorba postavy
Hru budete hrát jako vámi vymyšlená postava, které přiřadíte 3 vámi zvolené dovednosti. Nezapomeňte se o výběru dovedností poradit s ostatními ve vaší skupině, abyste měli dobře vyváženou družinu a vaše postavy se doplňovaly! Potřebujete silné bojovníky, stejně jako léčitele, lovce a alchymisty, kteří se vyznají v divočině, technických mechanismem nebo jedech. Pamatujte, že během hry se budete moci naučit i další dovednosti.
- Dole na této stránce naleznete popis všech 21 dovedností, které máte k dispozici. Pro vaši postavu můžete vybrat pouze 3 dovednosti, se kterými budete začínat hru. Dovednosti, které chcete, zaškrněte v přihlašovacím formuláři.
- Dovednosti nadepsané červeným písmem jsou v Říši zakázané a těžce stíhané! Pokud chcete mít tyto dovednosti, určitě byste to neměli prozrazovat vašim přátelům v družině!
- Celkem 7 dovedností má heslo obtížné. Tyto se nelze naučit během hry, nebo velmi obtížně. Postava je má většinou vrozené a vybírá si je typicky pouze před hrou.
Dovednosti postavy
Vyberte 3 z nich a zaškrtněte je v přihlašovacím formuláři. Všechny dovednosti si také můžete stáhnout v souboru pdf zde.

Sebeobrana
lze se naučit

Umění meče
lze se naučit
Dokážeš bojovat se všemi zbraněmi.

Mistr čepele
obtížné
Při souboji uberu na jeden zásah 2 životy. Na jednoho protivníka lze použít pouze jednou za souboj. Při zásahu řeknu Až na kost! nebo Do morku kostí!

Lukostřelba
lze se naučit
Dokážeš střílet z luku nebo kuše. Tyto zásahy zraňují za 2 životy.

Tuhý kořen
lze se naučit
Když ztratím všechny životy, neupadnu do Mdloby, ale nesmím bojovat ani zaklínat! Můžu mluvit, nosit raněné, otevírat zámky, léčit a pomalu chodit. Platí na mně Poslední úder!

Druhý dech
obtížné
Když přijdu o všechny životy, neupadnu do Mdloby, ale rovnou pokračuji s polovinou svých původních životů. Stojí mě to 1 bod výdrže a můžu to použít jednou za kapitolu.

Nezdolnost
obtížné
Do začátku mám 1 bod výdrže navíc.

Dobré trávení
lze se naučit
Jedovaté lektvary, rostliny a zámky mně zraní vždy za jediný život bez ohledu na jejich sílu.

Obvazování
lze se naučit
Správným přivázáním léčivého obvazu vyléčím sobě nebo jinému zraněnému polovinu jeho původního počtu životů. Toto ubere jednu výdrž postiženému. Neumím léčivé obvazy vyrábět!

Bylinkářství
obtížné
Mohu sbírat předměty se zelenými symboly a vyrábět z nich léčivé obvazy pomocí výrobní mřížky. V této dovednosti je obsažena i dovednost Obvazování.

Zaklínání
lze se naučit
Mohu sbírat předměty s modrými symboly a vytvářet iluze. Na začátku každé kapitoly si můžeš vybrat jednu novou iluzi. Před jejím použitím, musím iluzi připravit pomocí výrobní mřížky.

Znalosti
lze se naučit
Mám základní znalost o technokracii a dokážu odhalovat informace označené znakem plamene, určit zdroje éteru a manipulovat s éterem bez zranění.

Technokracie
obtížné
Mohu sbírat předměty s černými nebo modrými symboly a vyrábět z nich technokratická zařízení pomocí výrobní mřížky. Na začátku každé kapitoly si mohu vybrat nový výrobní postup.

Mystika
obtížné
Mohu sbírat předměty se zelenými nebo modrými symboly a pomocí výrobní mřížky z nich vyrobím magické předměty a svitky. Na začátku každé kapitoly si mohu vybrat nový výrobní postup.

Lov zvěře
lze se naučit
Mohu se vypravit na lov zvěře. Ze zabitých zvířat mohu sbírat zelené a černé symboly. Pomocí výrobní mřížky mohu připravit reálné jídlo.

Stopování
lze se naučit
Mohu sbírat předměty se zelenými symboly. Mohu se volně pohybovat v divočině mimo dohled pevnosti. Mohu odhalovat informace označené znakem stopy.

Průzkum
lze se naučit
Mohu sbírat předměty s černými symboly. Mohu vstoupit do lokací označených rudou stužkou a odhalovat informace označené znakem oka.

Řemeslo
lze se naučit
Ze zelených a černých symbolů mohu pomocí výrobní mřížky vyrábět a opravovat jednoduché zbraně, jako jsou šípy, šipky, oštěpy, palice a dýky. Pro použití zbraní ovšem potřebuji aspoň dovednost Sebeobrana.

Obživa
obtížné
Umím vypěstovat nebo najít jídlo. Na konci každé kapitoly dostanu jednu dávku reálného jídla.

Obchody
lze se naučit
Na konci každé kapitoly získám drobný obnos peněz, které mě vydělávají domluvené obchody.

Známosti
lze se naučit
Mohu se dozvědět klíčovou informaci o jiné postavě, popis cesty na místo nebo způsob získání předmětu. Otázku položím organizátorovi ve Skladišti a to pouze jednou za kapitolu.