nové obzory se otevírají...                                                                                

Přihlášení

Ve hře se družiny vydávají do neprozkoumané divočiny, aby zde plnily různé úkoly a hledaly vzácné artefakty. Během hry budou vaše postavy získávat nové dovednosti a výrobní postupy k boji, léčení nebo pro alchymii. Družinu si sestavují hráči již před samotnou hrou a záleží jen na jejich domluvě, jaké dovednosti si pro své postavy vyberou. Družina musí obsahovat ten správný mix postav s potřebnými dovednostmi, aby byla schopná přežít nebezpečí divočiny stejně jako obchodovat v pevnosti. Cílem družiny je splnit své hlavní úkoly a jednotlivé postavy ve skupině mají i vlastní cíle.

Tvorba postavy

Hru budete hrát jako vámi vymyšlená postava, které přiřadíte 3 vámi zvolené dovednosti. Nezapomeňte se o výběru dovedností poradit s ostatními ve vaší skupině, abyste měli dobře vyváženou družinu a vaše postavy se doplňovaly! Potřebujete silné bojovníky, stejně jako léčitele, lovce a alchymisty, kteří se vyznají v divočině, technických mechanismem nebo jedech. Pamatujte, že během hry se budete moci naučit i další dovednosti.

  • Dole na této stránce naleznete popis všech 21 dovedností, které máte k dispozici. Pro vaši postavu můžete vybrat pouze 3 dovednosti, se kterými budete začínat hru. Dovednosti, které chcete, zaškrněte v přihlašovacím formuláři.
  • Dovednosti nadepsané červeným písmem jsou v Říši zakázané a těžce stíhané! Pokud chcete mít tyto dovednosti, určitě byste to neměli prozrazovat vašim přátelům v družině!
  • Celkem 7 dovedností má heslo obtížné. Tyto se nelze naučit během hry, nebo velmi obtížně. Postava je má většinou vrozené a vybírá si je typicky pouze před hrou.

Dovednosti postavy

Vyberte 3 z nich a zaškrtněte je v přihlašovacím formuláři. Všechny dovednosti si také můžete stáhnout v souboru pdf zde.

Sebeobrana

lze se naučit

Dokážu bojovat s krátkými zbraněmi jako je nůž, sekera, dýka, palice, tesák a oštěp. 
Neumím vůbec se štítem a s vojenskými zbraněmi jako je meč, bojové kladivo, píka nebo štít.

Umění meče

lze se naučit

Dokážeš bojovat se všemi zbraněmi.

Mistr čepele

obtížné

Při souboji uberu na jeden zásah 2 životy. Na jednoho protivníka lze použít pouze jednou za souboj. Při zásahu řeknu Až na kost! nebo Do morku kostí!

Lukostřelba

lze se naučit

Dokážeš střílet z luku nebo kuše. Tyto zásahy zraňují za 2 životy.

Tuhý kořen

lze se naučit

Když ztratím všechny životy, neupadnu do Mdloby, ale nesmím bojovat ani zaklínat! Můžu mluvit, nosit raněné, otevírat zámky, léčit a pomalu chodit. Platí na mně Poslední úder!

Druhý dech

obtížné

Když přijdu o všechny životy, neupadnu do Mdloby, ale rovnou pokračuji s polovinou svých původních životů. Stojí mě to 1 bod výdrže a můžu to použít jednou za kapitolu.

Nezdolnost

obtížné

Do začátku mám 1 bod výdrže navíc.

Dobré trávení

lze se naučit

Jedovaté lektvary, rostliny a zámky mně zraní vždy za jediný život bez ohledu na jejich sílu.

Obvazování

lze se naučit

Správným přivázáním léčivého obvazu vyléčím sobě nebo jinému zraněnému polovinu jeho původního počtu životů. Toto ubere jednu výdrž postiženému. Neumím léčivé obvazy vyrábět!

Bylinkářství

obtížné

Mohu sbírat předměty se zelenými symboly a vyrábět z nich léčivé obvazy pomocí výrobní mřížky. V této dovednosti je obsažena i dovednost Obvazování.

Zaklínání

lze se naučit

Mohu sbírat předměty s modrými symboly a vytvářet iluze. Na začátku každé kapitoly si můžeš vybrat jednu novou iluzi. Před jejím použitím, musím iluzi připravit pomocí výrobní mřížky.

Znalosti

lze se naučit

Mám základní znalost o technokracii a dokážu odhalovat informace označené znakem plamene, určit zdroje éteru a manipulovat s éterem bez zranění.

Technokracie

obtížné

Mohu sbírat předměty s černými nebo modrými symboly a vyrábět z nich technokratická zařízení pomocí výrobní mřížky. Na začátku každé kapitoly si mohu vybrat nový výrobní postup.

Mystika

obtížné

Mohu sbírat předměty se zelenými nebo modrými symboly a pomocí výrobní mřížky z nich vyrobím magické předměty a svitky. Na začátku každé kapitoly si mohu vybrat nový výrobní postup.

Lov zvěře

lze se naučit

Mohu se vypravit na lov zvěře. Ze zabitých zvířat mohu sbírat zelené a černé symboly. Pomocí výrobní mřížky mohu připravit reálné jídlo.

Stopování

lze se naučit

Mohu sbírat předměty se zelenými symboly. Mohu se volně pohybovat v divočině mimo dohled pevnosti. Mohu odhalovat informace označené znakem stopy.

Průzkum

lze se naučit

Mohu sbírat předměty s černými symboly. Mohu vstoupit do lokací označených rudou stužkou a odhalovat informace označené znakem oka.

Řemeslo

lze se naučit

Ze zelených a černých symbolů mohu pomocí výrobní mřížky vyrábět a opravovat jednoduché zbraně, jako jsou šípy, šipky, oštěpy, palice a dýky. Pro použití zbraní ovšem potřebuji aspoň dovednost Sebeobrana.

Obživa

obtížné

Umím vypěstovat nebo najít jídlo. Na konci každé kapitoly dostanu jednu dávku reálného jídla.

Obchody

lze se naučit

Na konci každé kapitoly získám drobný obnos peněz, které mě vydělávají domluvené obchody.

Známosti

lze se naučit

Mohu se dozvědět klíčovou informaci o jiné postavě, popis cesty na místo nebo způsob získání předmětu. Otázku položím organizátorovi ve Skladišti a to pouze jednou za kapitolu.

Dotazy a novinky 

cyperie@gmail.com
Facebook

Hru Cyperie pořádá
3. oddíl skautů

© 2016 LARP Cyperia  |  Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky